Dag 2 van SAN Francisco naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Dag 2 van SAN Francisco naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Dag 2 van SAN Francisco naar Los Angeles

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

19 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend weer om half negen na een Continentel breakfast, stel je er niet teveel van voor. Geroosterde boterham allerlei zoets muffins enz. Koffie die op thee leek en thee die op koffie leek, maar goed we zijn wakker en stappen in de auto.
Jan Willem heeft weer ochtend dienst, en we vertrekken naar de Highway 1, langs de kust.
Een rechte weg maar wel mooi en druk.
We rijden naar Santa Barbara wat een luxe stad is waar veel beroemde lieden wonen. Het bestaat uit veelal Spaanse huisje, allemaallaag bouw en dat willen ze in Santa Barbara graag zo houden, ook de prijzen zijn alleen voor de riche en de fameus.
Leuke winkeltjes.
We hebben daar de beste hamburger ooit gegeten en kregen die van Vader Kos aangeboden erg lief Z is hij toch steeds weer een beetje bij ons.
Toen door naar Malibu weer geweldige optrekjes en prachtig strand.
Toen via Santa Monica BLV met wat gezoek en misrieden cq sturen uiteindelijk op de SunsetBLV waar we weer bij ons eerste hotel waren. De langste dag half acht in hotel.
Fred en Lisette gauw wijn gaan scoren en Jan Willem en ik bij de Thai op het terrein van het hotel eten besteld en meegenomen naar de kamer.
Gauw de koffers uit de auto en met een wijntje en een hapje heerlijk uitgerust.
Morgen laatste dag LA wij willen graag naar Santa Monica moet fietsen en Jan Willem en Lisette gaan de stad in en the Broad bezoeken.