Yosemite NP - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Yosemite NP - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Yosemite NP

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

14 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Oakhurst

Vandaag volledige dag besteed aan bezoek Yosemite NP.
De bedoeling was eerst te bezoeken Mariposa Grove, tot onze spijt afgesloten wegens renovatie.
Via de South Entrance en Wawona Rd naar de afslag Glacier Point.
Waanzinnige uitzichten op de Sentinel Dome en half Dome, daarna op weg naar Yosemite Valley en Village onderweg daar na toe Bridalveil Fall aangedaan. Bij Village inkopen gedaan voor een picknick. Na de picknick Yosemite Falls waar weinig water voor een waterval was.
Teruggereden via El Capitan terug naar Oakhurst.
Omdat we geen van allen zin hadden om uit eten te gaan hebben we in de Supermarkt inkopen gedaan voor het avondeten.
Lekkere kipkluifjes etc. Met een glaasje wijn.

• 16 Oktober 2016 - 16:11

Ton:

16 oktober 2016. 1600 uur

Hoi Luitjes weet niet waar jullie nu zitten maar de tijd vliegt wel voorbij denk al 2 weken weg en het einde is nog niet in zicht toch .
    Komen jullie nu zaterdag thuis als het volgens planning verloopt geniert er dan nog lekker van .
    Het is vandaag prachtig weer hier 20 graden van korte duur maar wel lekker meegenomen .
    het blijft leuk al die verslagen op de kaart te zien zitten jullie ergens bij Washington DC of Maryland maar kan ook nog 300 kilometer er vandaan zijn ,

geniet ze en groetjes van ons .

O Ja aankomende Zondag 23 Oktober hebben Trudy en ik een uitnodiging gekregen van Cruise Travel te Amsterdam daar gaan wij heen er liggen ook nog 3 Cruiseschepen eens kijken of er wat bij zit .