Route Death Valley - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Route Death Valley - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Route Death Valley

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

12 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Lone Pine

Na een laatste nacht Las Vegas vandaag vertrokken naar Lone Pine via Death Valley.
Vanuit Las Vegas naar de Bleu Diamond Rd en Old Spanisch Trail naar Death Valley NP.
Route 178 gevolgd Jubilee Pass de Badwater RD. Diverse stops gemaakt voor de fantastische uitzichten waarvan Badwater Bassin een hoogte punt was, 86 meter onder zeeniveau. Hier kon je lopen over de zoutvlakte.
Daarna een loop gemaakt bij Artist's Pallet met wonderschone kleuren.
Onderweg koyotes gezien geweldig weer een dier in het wild gezien.
Verder door langs Furnace Creek en Stovepipe Welles waar we de Mesquitte Flat Dunes hebben bezocht.
Onze weg vervolgd via Panamint Springs door de Towne Pass naar Lone Pine. Onze overnachtingpaats in hotel Dow Villa.

• 13 Oktober 2016 - 09:42

Ton:

Hello Guys

How do you do in the United States of America ,prachtig zeg die zoutvlaktes en dan die wilde honden ook nog vast kunnen leggen op foto.
    Hoeveel staten hebben jullie nu gehad want jullie maken best veel kilometers ,1 staat zal wel bijzonder groot zijn .
    Verder alles goed bij jullie denk ,Wijntje ,Hamburgertje van een halve meter en veel mooie dingen zien
    Ria ook alles goed het is bijna net zo leuk als werken .

geniet weer van de mooie dagen en groetjes van ons