Fremont, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Fremont, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Fremont, Las Vegas

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

11 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Om kwart voor even afgesproken met JW en Lisette om Koreans te gaan eten aan de verkant.
Wat vlees om te bbqen en groenten heerlijk biertje erbij en cola .
Daarna naar Fremont straat met allemaal entertainment muziek in alle soorten mannen en vrouwen schaars gekleed maar vooral maf gekleed. We hebben onze ogen uitgekeken en genoten.
Nu nog even napraten, stukje schrijven, wijntje en dan naar bed.
Morgen om acht uur ontbijt en om half negen in de auto naar Lone Pine. Pittige tocht van 425 km.
Foto's bijvoegen gaat momenteel lastig hoop dat ik er nog wat op krijg binnenkort

• 11 Oktober 2016 - 18:42

Ton:

Hoi Luitjes

Viva Las Vegas zie j wel eens op Televisie het is net een Circus maar dan zonder Dieren met alleen maar Clowns ,maar denk dat jullie het niet hadden willen missen alleen de naam al ( gaaf )
    De Hooverdam wel van gehoord maar zeg mij niets ja watj e schrijft in een verslag het is net de Europabrug maar dan veel groter maar toch ook weer meegenomen .
    Zo lezende en vandaag 425 km of zijn het miles dan is het nog veel verder. jullie er best al veel km opzitten en dan heb je nog maar 2 of 3 staten gehad denk .
    Nu op weg naar Lone Pine ben nieuwsgierig wat dat is lees het wel in het verslag
    O,Ja Fred zie geen foto,s meer bij jullie verslagen geeft niets komt wel als jullie thuis zijn .

He maak er wat van groetjes van ons