Bryce Canyon NP - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Bryce Canyon NP - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon NP

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

09 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Cannonville

Op het programma vandaag Bryce Canyon NP.
Ons overnachtingshotel ligt ca 25 km bij Bryce Canyon vandaan.
Dus binnen een half uur waren we in het park.
Na de ingang doorgereden tot het verste punt Rainbowwarrior point, daarna teruggereden en diverse vieuwpoints aangedaan, zoals Farvieuw point, Paria Vieuw en Fairyland point.
Bij Sunrise point een kleine trail gelopen met name klein omdat het nogal een steile afdaling en klim is.
Deze hele dag in Bryce in het park doorgebracht.
Met een hoofd vol indrukken hotelwaarts gegaan.
Op de hotelkamer even de dag van morgen doorgenomen.
De reis naar Las Vegs.

• 09 Oktober 2016 - 13:50

Tom:

Goedemorgen is het nu bij jullie als ik dit schrijf om 13.45 uur op zondagmiddag .

Bij julie gaat het zeker goed zo te zien en te lezen ,nou bij ons ook het is fris geworden vandaag is het maar 12 Graden en S,Nachts om het vriespunt maar wel droog en zon .
    Verder gebeurd er niet veel in Eemnes en Soest ,praten daar als jullie terug zijn wel een keer over geniet lekker van deze Trip in de USA en blijf alle 4 gezond .

Goodby and Greetings from us