Bluff via Monumentvalley naar Cannonville - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Bluff via Monumentvalley naar Cannonville - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Bluff via Monumentvalley naar Cannonville

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

08 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Cannonville

Vandaag een lange trip van Bluff naar Cannonville, Bryce NP.
Om 08.00 uur vertrokken richting Monument Valley.
In Monument Valley een trail gedaan met de auto van 17 Miles over een heel slechte weg of pad met diepe gaten en kuilen.
Genoten van de prachtige natuur die Monument Valley ons heeft geboden met een gangetje van 15 km per uur door het park.
Duur twee uur ruim.
Hierna op weg naar Page en Lake Powell.
In Page even wat ingeslagen aan eten en een broodje bij de Subway gegeten.
Hierna nog 200 km om in Cannonville te komen, onze eindbestemming.
Onderweg geweldige natuur en weidsheid die deze streek te bieden heeft.
Om 18.00 uur aangekomen bij ons hotel weer een prachtige lokatie en mooi hotel. Grand Staircase Inn.
Kamers met kingsize bedden, verrekijker ligt klaar anders vinden we elkaar niet.
Doordat Cannonville geen restaurants heeft eten we op de kamer met spicy chicken en macaroni met kaas gekocht in Page. Fruitsalade toe. En natuurlijk bij dit alles een heerlijk "wijntje"
Morgen wacht Bryce canyon NP dus volg de verslagen.

• 09 Oktober 2016 - 13:42

Ton:

Hoi Amerika gangers

Gaaf denk om daar te staan ,verder jullie maken denk zo heel wat kilometers ,maar het is het zeker waard als ik zo de verslagen en foto,s ziet .
    Geniet ze ,verder jullie beginnen al aardig aan de taal te wennen hebben het over Subway en Trail

succes en groetjes van ons