Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Grand canyon

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

06 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vanmorgen om 4 uur opgestaan. Om half vijf weggereden naar de Grand Canyon om de zonsopgang te beleven.
Ons doel was Lipan point via Dessert Vieuw Road.
Om kwart over zes waren we op de plaats van bestemming.
De temperatuur was rond het vriespunt dus goed aankleden.
Om 06:24 uur kwam de zo'n op.
Er werd ons een spectaculaire ervaring voorgeschoteld.
Super wat een kleuren en zo mooi steeds meer zon en blauwe lucht, wat geluk hadden wij met het weer.
Doorgereden naar Dessert Vieuw waar we de watchtower bezochten en een kop koffie hebben gedronken.
Daarna teruggereden richting Village met onderweg een prachtige tops bij diverse juitzichtspunten.
In Village de auto geparkeerd en met de shuttlebus richting Hermits Rest, het meest westelijke punt van de Conyon om te bezoeken.
Onderweg een kleine trail gelopen van ongeveer een kilometer langs de afgrond van de canyon. Afgesproken was om half drie weer in Village terug te zijn, en weer huiswaarts te keren naar ons Western Hotel Grand Canyon.
Even boodschappen gedaan in de supermarkt en nu even uit blazen en indrukken verwerken met een wijntje (ja Miranda daar is ie weer) en straks op zoek naar een grote hamburger of steek. Een onvergetelijke dag.

• 06 Oktober 2016 - 07:31

Miranda:

Wat een geweldig reisverslag weer. Heerlijk om m'n dag mee te beginnen.
    Californië staat al jaren op ons wensenlijstje en als ik alles zo lees moeten we daar snel heen.
    Ria, natuurlijk ook voor de heerlijke Californische wijntjes die wij ook wel lusten :-)
    Hele fijne reis nog!
    Groetjes uit Baarn