Highway 1 dag een - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Highway 1 dag een - Reisverslag uit San Simeon, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Highway 1 dag een

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

18 Oktober 2016 | Verenigde Staten, San Simeon

Na een onstuimig SAN Fransisco op weg onder een stralende zo'n richting Highway 1.
Eerste stop Monterey, beroemde Cannery Row gelopen en een visje gegeten.
Vervolgens bezoek Carmel by the Sea ( waar Clint Eastwood ooit burgemeester was ).
Na Carmel begint het legendarische gedeelte van HW one.
De rit voert langs de kust van de Stille Oceaan met wuivende cipressen en rotsige heuvels, met hier en daar zeeleeuwen op verlaten stranden. En de mysterieuze zeemist.
De route biedt vele mooie Vista points.
De lange kuststrook tussen Carmel naar SAN Simeon, onze overnachtingpaats, wordt Big Sur genoemd.
Net voor SAN Simeon hebben we een grote groep zeeolifanten gespot op het strand.
Morgen dag 2 van onze reis op de HW 1 naar Los Angeles, waar we een tussenstop maken in Santa Barbara.

• 18 Oktober 2016 - 19:38

Ton:

hoi Vakantiegangers

Zo te lezen zijn jullie dus weer richting terug naar Los Angeles met een tussenstop in Santa Barbara waar veel beroemdheden wonen .
    Die hele kustlijn zit vol met zeeleeuwen en zeeolifanten zo te lezen of heb je ze s,avonds laat gezien dat je een zeeleeuw voor een zeelolifant aanzag ( wijntje misschien )
    ben nieuwsgierig hoeveel kilometer jullie wel niet hebben gereden met al die bezienswaardigheden .
    Laat eens weten wanneer jullie excact terug vliegen .blijf daar maar het is nu echt herfst hier regen regen en nog eens regen en koud .
    Jij hebt mijn visje wel opgegeten denk ,

veel plezier nog de laatste dagen in de USA

groetjes van ons