San Fransisco - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu San Fransisco - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

San Fransisco

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

16 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Oakhurst

Laatste dag alweer in deze geweldige stad. Eerst wat rondgelummeld op de kamer daar het nog steeds regende, maar ja om op de kamer te blijven is ook niks.
Dus bus opgezocht om naar Alamo Square te gaan, daar staan leuke huisjes en het park staat bekend omdat daar gestart is om de parken en omgeving hier veilig te maken.
Daar de bus naar Ashbury Haights bekend uit de jaren 70 van de hippies, maar ja regen dus geen hippie of eat dan ook.
Weer de bus richting Chinatown, veel lopen maar geweldig om dat nu met eigen ogen te zien. Fred weer een heerlijk adresje gevonden om te eten tussen alleen chinezen en het was heerlijk. Hierna Chinatown uitgelopen en de bus genomen naar Ferry Building nabij pier 39, daar even afscheid genomen van onze vrienden de zeeleeuwen die daar in grote getalen liggen.
Een stuk gewandeld daar en weer de bus genomen richting Lombard, voor de kronkelstraat, nou gevonden een heel steile weg opgelopen en nog een trap en toen waren we boven waar de file ivm het weer toch minder was maar je moet wel op je beurt wachten prachtig om te zien heel smal en bochtig. Fred wil hem morgen graag zelf rijden ben benieuwd.
Nu verder naar beneden gelopen om de bus richting Beach te pakken voor de boodschappen voor morgen om de Highway 1 te rijden langs de kust,

Een grote teleurstelling alle foto's van San Fransisco zijn op miraculeuze wijze verdwenen en we balen allebei vreselijk want het waren mooie en veel foto's.
Hopen dat Jan Willem nog wat voor ons heeft.

• 17 Oktober 2016 - 18:44

Ton:

Hoi Fred,Ria ,Willem en Lisette

San Fransisco de Power Flower of is daar niets meer van te merken behalve de Hippies die er toch moeten zijn ,jammer van de regen ik mis iets het verslag San Fransisco heeft toch een tram dwars door de stad lopen .
    Verder China Town denk een geweldige belevenis dus jullie vieren en 200,000 Chinezen een ding je valt wel op als je elkaar kwijt raakt .
    Joh wat jammer van al die foto,s van San Fransisco Fred tip voor de volgende keer als je een foto maakt haal dan het klepje van de lens .
    TOP ,TOP ,TOP zoals je het beleven regen is nooit leuk maar de indrukken kunnen ze nooit meer wegnemen .
    Geniet er lekker nog van het is hier nu kwart voor 7 en bijna donker .

Groetjes van ons