Williams naar Bluff - Reisverslag uit Haswell, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Williams naar Bluff - Reisverslag uit Haswell, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Williams naar Bluff

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

07 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Haswell

Na koffie en yoghurtje, de auto ingepakt en om 08.15 uur op weg naar onze volgende standplaats Bluff in de staat Utah.
Onderweg een stop voor koffie en inkopen in de plaatselijke supermarkt.
Via Hwy 89 , Hwy 160 en Hwy 193 naar Bluff met onderweg nog een picknick lunch.
Tijdens deze rit veelal genoten van de prachtige natuur.
We hadden verwacht meer tijd nodig te hebben om de afstand Williams naar Bluff te rijden.
Onze aankomst bij ons overnachtingsadres La Posada Pintada was eerder dan verwacht maar we zaten weer in een andere tijdzone dus was het al een uur later dan we dachten.
Fantastisch boetiek Inn.
Door de vroege aankomst heerlijk genoten vanher prachtige weer met lekker zonnetje en een "wijntje".
Vanavond heerlijk gegeten in de Twin Rocks Cafe lekkere salade met ribeye was super lekker, plaatselijk biertje erbij.

• 07 Oktober 2016 - 15:59

Ton:

Hello

Hoef natuurlijk niet te vragen hoe het met jullie vieren gaat ,denk dat het niet beter kan .
    Hebben ze nou binnen America ook nog tijdverschillen ,nooit geweten
    He wie van jullie heeft dit progamma zo in elkaar gezet ,vind het bijzonder knap als je zo,n route weet uit te stippelen binnen Eemnes weet ik het nog wel maar verder ,al jullie verslagen zijn bijzonder en indrukwekkend .
    Fred en Ria als jullie thuis zijn en we moeten al die foto,s en verhalen dan horen mogen we wel een week uittrekken .
    Verder hoe is de wijn daar en de Hamburgers voor de Hamburgers moet je zeker blijven staan zo groot ,bij ons kwamen ze ze met speciale kruiwagens brengen .
    geniet ervan en jullie hebben denk prachtig weer kan niet beter

groetjes van ons