Route 66 naar Williams - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Route 66 naar Williams - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Route 66 naar Williams

Door: Ria gedicteerd door Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

05 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Palm Springs

Half tien na tankstop richting Williams overnachtingpaats voor twee nachten.
Vandaag voornamelijk Historic Route 66 gereden.
Door het bekende plaatsje Oatman wat en Western sfeer uitstraalt maar o zo toeristisch is met loslopende ezels.
Hierna loopt de Route 66 door de bergen met prachtige vergezichten, zelden zo iets moois gezien.
In Kingman een stop gemaakt om in te kopen voor de picknick.
Vanuit Kingman weer Route 66 met vele nostalgische stops.
Zoals een oud benzine station met allerlei vintage spullen uit de tijd dat de Route 66 nog veelvuldig gebruikt werd.
Hierna gestopt in Seligman, dit stadje ademt ook alleen Route 66 historie uit.
Onze namen geschreven op een heel oude VWbus.
Laatste stuk HW40 gereden tot aan Williams.
Ingechecked in het oude western

• 05 Oktober 2016 - 17:36

Ton:

Hoi Luitjes

Route 66 straalt dat nog steeds de jaren 50 en 60 uit of zijn er hele stukken verdwenen ,wat een prachtig stuk history toch van jongens uit die tijd .
    Fred ,jij zet toch niet alle foto,s op de site krijg er maar mondjesmaat een paar binnen maakt ook niet uit als je er maar genoeg maakt voor thuis om te bekijken .
    Neem ik mijn paard mee en een cowboyhoed op en klapperpistolen en dan gaan we lekker genieten van jullie belevenissn in de USA .
    Jullie blijven daar nu 2 nachten in Williams is dat een westernplaats dan lijkt het mij gaaf om daar te zijn .
    Heb je geen spijt dat je mijn camera niet hebt meegenomen of lukt het zo ook .
    Nou kampvuur aan en zingen maar kijk uit voor wilde Indianen je bent zo je haren kwijt .

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier

groetjes van ons