Ronde door Californië rond. - Reisverslag uit Soest, Nederland van Fred Zanten - WaarBenJij.nu Ronde door Californië rond. - Reisverslag uit Soest, Nederland van Fred Zanten - WaarBenJij.nu

Ronde door Californië rond.

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fred

01 Augustus 2016 | Nederland, Soest

Om een uur waar Jan Willem en Lisette punctueel als altijd bij ons aan de deur met gladiolen in mij mooie grote vaas, die voor hen gevuld was met zonnebloemen.

We hadden in het kader van onze reis een heerlijke Californische visburger gemaakt naar recept van Rudiloph.

Na het eten de kaarten op tafel, helaas JW en Lisetten hadden alles thuis op tafel laten liggen. Maar net getreurd de reis uit de voorbespreking erbij en die helemaal bijgeschaafd.

De route is uitgestippeld en de hotel allen geboekt bij Booking.com met mogelijkheid tot annuleren.

Nog twee maanden maar de voorpret is begonnen.
We kijken wat we allemaal langs de route gaan zien en wat er speciaal is en dat is best veel.

We hebben een mooie reis uitgestippeld.
In oktober schrijf ik weer ga nu de voorbereidingen treffen.
Er moet een ESTAformulier komen, kijken wanneer we senior zijn in Amerika, is best interessant voor ons nu, en kijken wanneer we Alcatraz gaan bezoeken en reserveren.

Tot oktober.